Vize 2:
Vnitřní tok archetypálních procesů
(Oči jsou zavřené, vnějším podnětům není věnována žádná pozornost; intelektuální aspekty).
Jestliže je stejnorodé světlo prvního barda či zdroje energie ztraceno, mohou vědomí zaplavovat zářivé vlny různých forem. Mysl tyto obrazy začíná rozpoznávat, označovat, a podstupuje zjevení, týkající se procesu života. [Láma Govinda říká, že Amóghasiddhi představuje "... tajemnou činnost duchovních sil, smyslům nepřístupnou, neviditelnou a nevnímatelnou, s cílem vést jedince (přesněji všechny živé bytosti) směrem ke zralosti v poznání a svobodě. Lidským očím neviditelné žluté světlo (vnitřního) slunce...(ve kterém bezedný prostor vesmíru je otevřený) pro jasnou mystickou zeleň Amóghasiddhiho...Na elementární úrovni tato všeprostupující síla odpovídá elementu vzduchu - principu pohybu a rozpínání, života a dechu (prány)." Lama Govinda: Foundations of Tibetian Mysticism. London:E.P.Dutton & Co.,Inc.,1959, p.120.
(Oči jsou zavřené, vnějším podnětům není věnována žádná pozornost; intelektuální aspekty).
Jestliže je stejnorodé světlo prvního barda či zdroje energie ztraceno, mohou vědomí zaplavovat zářivé vlny různých forem. Mysl tyto obrazy začíná rozpoznávat, označovat, a podstupuje zjevení, týkající se procesu života. [Láma Govinda říká, že Amóghasiddhi představuje "... tajemnou činnost duchovních sil, smyslům nepřístupnou, neviditelnou a nevnímatelnou, s cílem vést jedince (přesněji všechny živé bytosti) směrem ke zralosti v poznání a svobodě. Lidským očím neviditelné žluté světlo (vnitřního) slunce...(ve kterém bezedný prostor vesmíru je otevřený) pro jasnou mystickou zeleň Amóghasiddhiho...Na elementární úrovni tato všeprostupující síla odpovídá elementu vzduchu - principu pohybu a rozpínání, života a dechu (prány)." Lama Govinda: Foundations of Tibetian Mysticism. London:E.P.Dutton & Co.,Inc.,1959, p.120.
<< Home