V souladu s Bardem Thödol je úroveň dévů předurčena jedincovou karmou. V průběhu třetího barda se předběžné znaky a vize těch úrovní, ke kterým se adept ubírá, objevují nejzřetelněji. Člověk se může například cítit plný božské síly (asurové), nebo může cítit vzrušení primitivními a zvířeckými impulsy, může zakoušet všepronikající frustrace nešťastných neurotiků, nebo se třást hrůzou z pekla stvořeného sebou samým.Vyhlídky na příznivější návrat vzrůstají, je-li procesu umožněno ubírat se svým vlastním směrem, bez jakéhokoli úsilí. Člověk by se měl vyvarovat honby za příjemnými vizemi a útěku před nepříjemnými, a ztišeně meditovat o tom, že všechny úrovně jsou současně obsaženy v Budhovi.
Člověk může rozpoznávat a zkoumat objevující se příznaky a dojít tak během velmi krátké doby velkého poznání o sobě samém. Ačkoli není moudré prchat před vizemi, které v této fázi přicházejí, jsou INSTRUKCE PRO VIZE NÁVRATU určeny k tomu, aby člověku pomohly obnovit transcendentní stav prvního barda. Ve světle nového poznání se může ego či osobnost, do kterého se člověk navrací, jevit jako neadekvátní. Pomocí instrukcí lze tomuto návratu předejít a uskutečnit návrat nový.
Člověk může rozpoznávat a zkoumat objevující se příznaky a dojít tak během velmi krátké doby velkého poznání o sobě samém. Ačkoli není moudré prchat před vizemi, které v této fázi přicházejí, jsou INSTRUKCE PRO VIZE NÁVRATU určeny k tomu, aby člověku pomohly obnovit transcendentní stav prvního barda. Ve světle nového poznání se může ego či osobnost, do kterého se člověk navrací, jevit jako neadekvátní. Pomocí instrukcí lze tomuto návratu předejít a uskutečnit návrat nový.
<< Home